Ben jij service- en oplossingsgericht? Zit klantvriendelijkheid in je DNA, ben je technisch onderlegd en beschik je over een gezonde dosis humor? Dan zijn wij op zoek naar jou! Uiteraard sta je er niet alleen voor, want je komt terecht in een hecht team met enthousiaste mensen.
De afdeling klantenservice is de kweekvijver van ons bedrijf. Zit je op je plek en heb je de ambitie om door te groeien? Dan zijn er bij Alternate tal van mogelijkheden!
Wat ga je doen?
je staat klanten te woord via e-mail, telefoon, chat en social media;
je informeert en adviseert klanten over producten, voorraden en levertijden;
je verwerkt order- en offerteaanvragen op verzoek van de klant;
je begeleidt klanten door het aftersalestraject;
je denkt actief mee over de werkwijze en inrichting van ons klantenserviceteam.
Wat vragen wij?
kennis van, maar vooral affiniteit met computers en hardware;
een service- en oplossingsgerichte teamspeler;
je bent stressbestendig en klantvriendelijk;
goede schriftelijke, digitale en mondelinge communicatie;
goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
je hebt een mbo-/hbo-werk- en denkniveau;
je bent beschikbaar van maandag t/m vrijdag, zaterdag behoort tot de mogelijkheden.
Wat bieden wij?
een 5-daagse werkweek van 38 uur per week;
parttime werken (min. 32 uur) behoort tot de mogelijkheden;
een nieuwe uitdaging met een team vol enthousiastelingen;
deels thuiswerken behoort tot de mogelijkheden;
toegang tot onze personeelswebshop (met personeelskorting);
cao elektrotechnische detailhandel;
automatische aanmelding bij Pensioenfonds Detailhandel.
Opgelet!Voor deze functie dient een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) te worden overlegd.
Vacature eigenschappen
Vacature categorie
Klantenservice
Categorieën:
We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze site zo soepel mogelijk draait. Als je doorgaat met het gebruiken van deze site, gaan we er vanuit dat je ermee instemt.Accepteer alle cookiesNiet accepterenPrivacybeleid